En vanlig regnig söndag

Så blev det åter en regnig dag denna sommar. Hade tänkt gå en promenad men det var lite för blött tyckte jag.

 

Idag hejar jag på Carolina Klüft, som alltid! Avslutande grenen, 800 meter, kommer bli TV-historia, don't miss it!

 

Tänk om man likt Paris Hilton hade ett förnamn som en europeisk huvudstad och ett efternamn som en känd hotellkedja. Tänk bara att få heta London Scandic, Berlin Best Western eller det ultimata: Istanbul Radisson SAS!

 

Jag ska förmodligen bli telefonförsäljare, så ifall ni märker någon försäljare som ringer till er och låter som jag: köp, köp, köp!

 

Snart börjar Premier League, Champions League, Serie A, La Liga, landskamper och dessutom upplösningen av Allsvenskan. För en fotbollsfantast finns aldrig tråkiga veckor. Är det inte härligt?

 

Film igår: Sideways. Film idag: Gudfadern III

 

Programledare för Melodifestivalen 2006: Peter Jidhe och Agneta Sjödin? Seems like a great idea to me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0