I'm a blogger

Per - En bloggare? Yes folks, stunden är inne!

För er som känner mig kommer ni kanske ana att mina bloggar kommer handla om fotboll, schlager, politik, film, pedagogik, teater och alla andra intressen jag har. För er som inte känner mig så vet nu även ni vad min blogg till största del kommer innehålla ;-)

Idag, den 5 augusti 2005 består mitt liv av möblerande. Jag har skaffat en digitalbox, vilket medförde att jag måste flytta min tv, och då måste jag flytta runt alla andra möbler också så att det ser någorlunda snyggt ut. Min antenn jävlas med mig, så jag har tvingats ge den en provisorisk piedestal i form av en papperskorg och en hushållsrulle för att mottagningen ska bli bra. haha. "Dagens I-landsproblem?" ekar plötsligt i mitt huvud.

Ikväll beger jag mig till Sthlm, för att se på Tältprojektet. Det kommer säkerligen inte vara lika bra som förra året, men jag hoppas mycket på komikertrion Gustafsson, Rheborg & Kyle, medan mina förväntningar på Perelli/Stenmarck inte är alltför höga. Ska dock bli spännande att se hur Stenis är live!

Allt klart, elektrofart! (Nördig avslutning inte sant?)


Kommentarer
Postat av: raukan

Suck. Du har också hamnat i blogg-träsket.. :)

2005-08-05 @ 19:05:10
URL: http://raukan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0