Just another Manic Monday

Usch vad blödig jag är. Kom nyss hem efter att ha varit och dömt, slår på teven, ser inslaget om Kajsa Bergqvists VM-guld i höjdhopp. Jag ser hennes guldhopp, hur hon klarar det, ser hennes stora leende och hur tårarna börjar falla. Jag hulkar till och mina ögon tåras och jag ryser av välbehag. Sådan är jag, en blödig sportfåne som älskar att se andra lyckas och bli glada. Och att se andra glädjas och själv bli glad är ju en rätt positiv egenskap, tycker jag. På tal om egenskaper, jag var på jobbintervju idag för att bli telefonförsäljare och när frågan: Vilka är dina negativa egenskaper? kommer upp blir jag helt svarslös. Jag letar genom mitt huvud men får inte fram någonting. Så hjälp mig nu, alla som känner mig, vilka är mina negativa egenskaper? Man vet ju aldrig när man får frågan nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0