Ny cykel och mobil!

Efter 5 års envist användande av min Nokia 5110 så har jag slutligen köpt mig en ny mobiltelefon. En Samsung X480 som är liten och behändig, om man jämför med den gamla jätten. En ny cykel är också införskaffad eftersom förra blev stulen, så nu har jag världens coolaste bike! Den är svart med vita pedaler och på ramen står det med rosa: Vega! Kan det bli häftigare? Susade runt med den i Uppsala en halvtimme nu ikväll för att känna på och Vega går fint! Det andra kan känna för sina bilar, mopeder eller motorcyklar känner jag för mina cyklar, betydligt miljövänligare också.

 

Idag har jag bott ett år i Uppsala förresten! Det firar jag med filmklassiker på SVT 2 ikväll: Riddarfalken från Malta med Humphrey Bogart och Peter Lorre. Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0