Om jag vore politiker...

Här följer några roliga förslag jag skulle försöka få igenom om jag var politiker:

¤ Gratis glass till alla medborgare varje fredag
¤ Inrättande av videotek och musikotek där man, liknande som på bibliotek. får låna filmer och CD-skivor alldeles gratis.

¤ Gratis kondomer och bindor till folket
¤ Definitivt sommarväder juni, juli, augusti. Dvs. bra blandning mellan solgass och ösregn..
¤ Gratis musikevenemang i varje kommun varje helg för tonåringar
¤ Böter om man inte parkerar cykeln ordentligt i cykelstället!

Kommentarer
Postat av: raukan

Du och jag - 11/3 | Göteborg | Scandinavium !

2005-08-24 @ 16:34:30
URL: http://raukan.blogg.se
Postat av: Towe

Jag skulle rösta på dig! Helt klart. Speciellt för glassen och gratis bindor. Men mest för att du är snygg ;)

2005-08-28 @ 01:46:13
Postat av: Per

Trodde man röstade på politiker för deras åsikter och inte för deras utseende :P Låt mig gissa Towes topp 3 i regeringen: Bodström, Orback och Paggan? ;)

2005-08-28 @ 13:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0