Söndag i mitt liv

Ikväll börjar äntligen säsong 2 av Nip/Tuck, den extremt snygga dramaserien om plastikoperationer, medelålderskriser, tonårsbesvär och mycket annat. Se den! SVT 2 21.15

 

Igår kväll var jag i kungliga huvudstaden och käkade asiatiskt och såg på en dansteater på Stadsteatern. Maten var mättande och dansteatern underhållande. Helt perfekt va?

 

Fredrik Ljungberg måste ha världens bräckligaste kropp. Näst efter Jesper Blomqvist förstås.

 

DN Kultur hade ägnat hela sin del åt en odyssé över mitt älskade 1990-tal. Jag läste inte allt, men snacka om nostalgifrossa bara av att titta på bilderna! Sparas varsamt!

 

Delfinal av Melodifestivalen i Leksand? När kommer den till Uppsala eller Gotland för all del? Tänk en delfinal utomhus på, säg, Strandgärdet? Kanske lite kallt i februari/mars men ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0