Söndagen den 15/8

Har tillbringat helgen i Malmö för sightseeing och rekreation. En fin stad som var större än jag trodde. Tyvärr var vädret pissigt, men det är det väl överallt i det här landet nu för tiden?

 

Stefan Holm - Du är en hjälte ändå, även fast det inte blev något guld ikväll. OS-guldet från i fjol, och sättet han tog det på ger mig fortfarande rysningar.

 

Svensson, Svensson - Roligaste svenska serien någonsin? Åh, på söndag startar Nip/Tuck säsong 2, på tal om bra TV-serier. Watch it!  "Make me beautiful..."

 

Imorgon börjar min nya karriär som telefonförsäljare. Hoppas det går bra och att jag säljer mycket så provisionen blir någorlunda stor.

 

På tisdag har jag bott ett år i Uppsala. En trång och instängd stad, om man ser på ytorna, men också en mångfaldig och bred stad om man ser på alla utbildningar och alla tiotusentals studenter som var och en präglar staden på sitt eget speciella vis, och som kommer och går, vilket för alltid gör Uppsala till en ungdomens stad. Spännande att få tillbringa minst 5 år av mitt liv här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0