Carola is back!

Igår släpptes vilka artister det är som ska sjunga bidragen i MF 2006, och det ser minst sagt lovande ut! La Carola, Pontare, Kikki, Günther (nåja) och allas vår Björn Kjellman. Bästa startfältet ser också ut att vara det i Gbg som jag och Ida ska se live! Ska bli spännande att se vilka jokrarna blir. Det snackas om The Ark, vilket hade varit fruktansvärt kul. Tre andra jokrar som jag skulle vilja se: Per Gessle, Bodies without Organs och Robyn.

Sitter och lyssnar på finalisterna i MF 2004. Kan det någonsin bli en lika bra final? Låtarna är ju helt fantastiska! Det är till och med så att jag börjar gilla Här stannar jag kvar... Jag tvivlar på att någon final kommer vara lika bra, men hoppas ändå :-D

Min längtan till 2006 är än mer utökad. Snart är vi där!

Kommentarer
Postat av: raukan

Ska se om jag kan få låna dom banden över jul... :P

2005-11-30 @ 16:18:00
URL: http://raukan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0