Fånetik

På lördag har jag fonetiktenta. Lördag! Alltså varför är någon så sadistisk och lägger en tenta på en lördag? Det värsta är att jag ska ha tre tentor, tre lördagar i rad i december. Tjoohoo. Fast å andra sidan är jag ju "ledig" både måndagar och fredagar. Och så har jag slutat gå på Text-lektionerna (som inte ger mig någonting, jag menar sitta och planlöst diskutera personer och handling i en bok, blaha blaha) på torsdagar så då är jag också "ledig". Sysselsatt jag är inte sant? I övrigt så känns det helt okej inför tentan, känns faktiskt riktigt busenkelt, bara man kör på känsla så fixar sig nog det mesta.

Kommentarer
Postat av: Mam

Du kommer att bli en suverän pedagog med ett eget arbetssätt eftersom undervisningen inte ger det du önskade. Jag önskar att du riktar din kritik mot utbildningen till utbildningsministern....
Mam

2005-11-13 @ 20:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0