Första advent

Man kanske borda skaffa en adventsljusstake så man kan tända lite ljus. Men jag har ju ingen tändare. Och tändstickor pallar jag inte. Attans osis.

Bragdguldet måste väl Anja Pärsson få?

3 lördagar, 3 tentor. Är det inte underbart så säg?

Nu är min pjäs snart färdigskriven! Jag är väl relativt nöjd, blir säkert bättre nästa gång jag skriver något.

FC Z är slut för i år. Snyft, snyft, snyft. Hoppas verkligen på en säsong 2!

Jaså var det Junior Eurovision Song Contest igår? Tjafs!

Kommentarer
Postat av: raukan

jasså, är du bara halvnöjd med manuset?

2005-11-27 @ 21:35:57
URL: http://raukan.blogg.se
Postat av: Mam

Förslag från Mam är att köpa en elektrisk advents - ljusstake. Pap håller just nu, en dag senare, på att sätta upp stjärnor och ljusstakar i alla fönster och det blir bra ljust och fint i kontrast till det gråa vädret. Det känns stämningsfullt och nu fattas bara att hela familjen är samlad, jag längtar till jul.
Kram från Mam

2005-11-28 @ 16:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0