Söndagen den 13:e

Igår fick jag prata med Niklas Rasck och Stefan Rehn i telefon. Det var en lagom bisarr upplevelse. haha.

Klockan är snart 15.30 och det mörknar redan. Både härligt och läskigt på samma gång.

Nästa helg ska jag äta lammskallar. Mums mums eller bajs bajs återstår att se.

Island 2000, Storbritannien 1990, Tyskland 1981, Sverige 1989 - Lite schlagertips från mig.

Snart Nip/Tuck igen, längtar som vanligt till klockan 21.20. Tell me what you don't like about yourself.

Julklappar kanske man borde köpa snart.. Julen nalkas ju tydligen med stormsteg.

Kommentarer
Postat av: Mam

Hoppas du tyckte det var kul med samtalen från Djurgården.
Lammskallar har även jag ätit på Gotlands Nation med min pappa, det var många år sedan. Hälsa Jörgen från mig.
Mam

2005-11-13 @ 20:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0