Bidragen klara för MF 2006!

Redan nu är bidragen för nästa år Melodifestival uttagna och det ser relativt intressant ut, men kanske inte så jättespännande. Mr G:sson har med 6 låtar, Pling tre och förra årets vinnarupphovsmän 2. Roligt är att Åberg/Schaffer är med, förmodligen som Electric Banana Band, Patrik Isaksson och Stephen Simmonds debuterar i tävlingen och 2 gotlänningar är med i tävlingen (Attlerud så klart och gamle Gaston Bros-sångaren Johan Lyander). Det finns massa roliga upphovsmän att plocka ut, jag kan fortsätta: Mårten Eriksson, Anna Sahlene, Marcos Ubeda, Ahlin/Lydell, Bobby Ljunggren etc. Och titlarna är relativt mysko, några exempel: Ge mig en kaka till kaffet, Jag ljuger så bra, Kameleont, Kuddkrig osv. Hoppas nu att Björkman och C/O hittar bra artister, det ryktas om Kikki, Pontare och Östen med resten. Snart 18 februari...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fattar franska!

2005-10-13 @ 14:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0