Då var det söndag igen

Tycker att årets Nobelpristagare i litteratur, Harold Pinter, verkar vara en cool snubbe.

Idag hade jag teaterledarkurs i Enköping för de två som missade kursen förra gången. Det gick bra, verkar vara två tjejer som är väldigt engagerade, både med teater och nykterhet, så det var super!

Såg om Livet är underbart i helgen (Den italienska) Rekommenderas varmt!

Imorgon ska jag till tandläkaren! Tjoohoo! Jag gillar att gå till tandläkaren!

Åh, massa UNF:are på Aktuellt. Va snygga de är!

Om en vecka är det Stockholms stadion som gäller. Djurgården mot Elfsborg. SM-guldet ska bärgas. Nästan 15.000 på läktarna. Kan det bli härligare? Nä jag tror f-n inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0