Vad jag skulle göra med 122 miljoner

¤ Köpa mig fri från alla former av studielån
¤ Ge SVT och EBU kapital till att återinföra liveorkestern i MF och ESC
¤ Finansiera min schlagermusikal något
¤ Ge Mommo och Mamma pengar till att fixa sina tänder
¤ Starta en egen biograf
¤ Skänka pengar till organisationer och föreningar jag är med i
¤ Lägga undan till en lägenhet i Sthlm
¤ Ge Pappa pengar till att fixa låset på toalettdörren på nedervåningen *fniss*
¤ Köpa massa onödiga prylar
¤ Ge Pernilla och Ida pengar till att starta en egen teatergrupp med massa freaky shows

Kommentarer
Postat av: Mam och Pap

Vi tackar allra ödmjukast för de bidrag du tänkt att skänka oss ifall du vann 122 miljoner.
Mommo och systrarna blir säkert också glada för din omtanke.
Kram från Mam och Pap
PS. Kolla låset när du kommer hem nästa gång, fixare Fredrik har varit här, fniss DS

2005-10-16 @ 11:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0