Just another manic Sunday

Förstår inte varför folk (och just nu mest gotlänningar) gnäller över övergången till Digital-TV. "Det är för dyrt" brukar det låta. Men herregud, har man råd att skaffa en, två eller t.o.m. tre TV-apparater har man väl råd med en sketen box och eventuellt en ny antenn?

På tisdag ska jag på Stand Up Comedy med Johan Glans och Ann Westin. Det ska bli sköj.

Har röstat i kyrkovalet idag. Klart jag utnyttjar all demokrati jag kan åtnjuta.

IFK Göteborg-Djurgården imorgon. Fotbollsfest förväntas.

Det är kallt att inte ha ett fungerande element så här i den stundande höstkylan.

Massa filmer att se på bio nu. Zozo, Tjenare kungen, Willy Wonka, Crash etc. Och så måste jag se Dogville innan jag ser Manderlay. Såg lite av Stinas intervju med Lars von Trier. Ytterst speciell snubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0