Nya jeans och Kulturnatt

Per har köpt nya jeans för 398 kronor. Så dyra jeans har Per aldrig köpt. Revolutionerande va? haha.

Ikväll är det Kulturnatten här i Uppsala. Var nere och kikade en sväng. Mycket folk, för mycket folk för mig så jag var bara nere i en och en halv timme. Hittade inte så mycket kulturellt, mest varmkorvgubbar och lakritsremmar. Var inne på Stadsteatern, funderade på att se en öppen repetition, men jag tycker det förstör lite av spänningen när man väl ska gå och se pjäsen, så jag gick bara ett varv och kikade. Ville gå ner på Galleri London, ett nytt galleri som ligger där det förr i tiden var toaletter, men kön var bajslång, så det orkade jag inte med. Den största händelsen ikväll är väl Latin Kings, men jag vet inte om jag ska gå, orkar nog inte. Imorgon ska jag döma fotboll, det är kultur om något!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Puh! Tack för stödet. Gissa om man är nervös. Jag vill också ha nya byxor. Men det kostar ju pengar. Bajs också.

2005-09-12 @ 11:46:50
URL: http://nenny85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0