Skulle bara kopiera...

Idag skulle jag till IOGT-expen och kopiera lite papper och hämta material till ledarkursen i helgen. I kopieringsrummet träffade jag på Kristina Rosen som jobbar för NBV och även har ansvar för Gotland. Henne har jag bara pratat med i telefon och mejlat nån enstaka gång så hon tyckte det var kul att jag var där och vi pratade lite om Gotlandsgrupper och så. Sen är det tydligen alltid tårtfika på torsdagar så då fick jag fika med konsulenterna Seth och Ullie, kanslisten Jenny och en praktikant som jag inte kommer ihåg namnet på. Vi diskuterade gamla Kalle Anka-figurer, Seth pratade om sin "Absolut IOGT:are-lista" och Ullie filosoferade om Seth gift sig borgerligt eller inte. Sedan kom ytterligare lite folk och högg in på tårtan. Därefter diskuterade jag vidare med Kristina, gav henne lite nummer till teaterledare på Gotland. Sen fixade jag lite praktiska saker inför kursen, fick diplom av Seth att dela ut och ett flak godtemplardricka beslagtogs för att använda i helgen. Sen cyklade jag hemåt. Och jag som bara skulle kopiera...

Kommentarer
Postat av: raukan

Hihi. Låter som en bra dag på expen.. ;) Var ska jag hämta dig? Jag åker fan inte inte in till Göteborg! :D

2005-09-15 @ 21:06:10
URL: http://raukan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0