Slitz och annat

Blev nyss uppringd av en snubbe som försökte kränga Slitz till mig. Jag lyssnade till vad han hade att säga, besinnade mig och tackade vänligt nej tack. Var fick du mitt nummer ifrån din jävel tänkte jag säga, men jag är ju en snäll man så det sket sig.

Var och informerade om teaterutbildning på Bolandsskolan idag och körde Superman med över 50 elever! Det var riktigt intressant. Kan också informera att andra gången insåg jag att jag var ensam kyckling kvar...trodde jag. Fick syn på en ny kyckling, defilerade de två sista fjärilarna och krokodilerna och gav ifrån mig ett rungande Superman. Gött.

Now, The Simpsons!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Gött mos kycklingen ;)

2005-09-06 @ 14:22:45
URL: http://browneyedgirl.blogg.se
Postat av: carbuncle

Det är bra! På Slitzjvlarna!

2005-09-07 @ 11:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0