Sonntag (sen uppdatering)

Idag såg jag Naken-Janne igen med sin cykel. Börjar tro att han förföljer mig.


Sista dömningen för säsongen idag, ska bli skönt med lediga helger igen, men tyvärr något fattigare. hehe.


Jag tycker Natacha Peyre är jätteläskig.


På fredag ska jag till Sveriges framsida och gå på kurs. Ska bli härligt att umgås med alla teaterdårar igen. Mysigt att åka tåg genom hela Sverige också. Bara sitta i fyra timmar och rälsas fram i lagom snabb fart med fonetikböcker och en flaska Cola väl till hands. Får se om syrrans överslaf på Hilton håller för mig, så jag inte krossar henne. haha.


Igår listades tidernas bästa programledare i Folktoppen. Snart är Peter Jidhe där. Han är nog det bästa som hänt svensk tv sen...färg-tv:s intåg?


Björn Kjellman som deltagare i Melodifestivalen? God damn it, han ska vara programledare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0