Bra gen.rep = Dålig premiär?

Idag hade vi generalrepetion med vår pjäs och det gick verkligen super! Viss, alla repliker sitter inte där de ska men bara jag visar barnen en gest eller säger ett ord så kommer repliken som ett rinnande vatten. Men det känns onekligen bra. Frågan är då hur premiären kommer att gå efter ett väl genomfört gen.rep. Det brukar ju vara så att om gen.repet är piss så brukar premiären bli succé och tvärtom. Jag får hoppas på det bästa helt enkelt och det känns som att allt kommer gå vägen. Ska bli kul att se alla andra gruppers pjäser också och så får jag se vilket ess jag plockar ur rockärmen när det gäller lördgens ledarspex ;-)

Kommentarer
Postat av: raukan

Ja... det kommer gå bra, så länge kidsen inte börjar slappna av och tro att dom är "klara".. det är då det går åt helvete. Få dom att kissa ner sig innan föreställning så blir det bra! :D Och du hade rätt, ni är precis innan lunch! :)

2006-04-27 @ 09:27:47
URL: http://raukan.blogg.se
Postat av: Mam

Hej sonen,
det kommer att gå alldeles galant med föreställningen, hörde att storasyster och Fredrik kommer för att titta. Jag hade gärnat varit med....
Vi hörs sen,
Kramar från Mam och Pap

2006-04-27 @ 17:47:47
Postat av: Peter

Wow! Är det teaterfestival nu? Kulkul! Lycka till! =)

2006-04-29 @ 18:57:46
URL: http://zodiac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0