Nip/Tuck is back!

SVT var riktigt snabba med att komma igång med säsong 3 av Nip/Tuck. Var totalt skrämd de första minuterna. Hade Christian Troy verkligen blivit mördad av The Carver? Hur skulle serien kunna fortsätta utan den mest färgstarka karaktären? Som tur var så var allt bara en drömsekvens och jag kunde börja andas igen. Fortsättningen lovar gott med intriger som den långt utdragna skilsmässan mellan Sean och Julia, Christians fortsatta kamp med sig själv och inte minst: Who is The Carver? Stör mig inte söndagar 21.20 och framåt, för då är jag i Nip/Tuck-land.

Kommentarer
Postat av: raukan

Jag glömde bort att titta! :D

2006-04-24 @ 09:26:29
URL: http://raukan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0