Skönt med jullov

Idag har jag skrivit årets sista tenta så nu har jag jullov! Superskönt! Hur har jag då firat jullovets början? Jo bl.a. på följande vis:

¤ Städat rummet genom att sätta in massa papper i pärmar. Har kommit under fund med att pärmar är en väldigt bra uppfinning!
¤ Åt lunch på O'Learys och middag köptes på Luthagens pizzeria
¤ Hastigt skrivit ihop julkort till personalen på IOGT-expen och överlämnat dem (i alla fall till Jenny, de andra var tyvärr inte där)
¤ Fått kladdkaka av Moa och fick medhåll från samma Moa att Lisbet Åkerman är snygg! (som är nyhetsuppläsare och inte hallåa!)
¤ Grävt fram mina U2-skivor, eller rättare sagt alla mina skivor. Just nu rullar Sunday, bloody Sunday på hög volym
¤ Skrattat mig igenom Hipp Hipp ("Staffanstorp, Sveriges Tjernobyl")

Kommentarer
Postat av: carbuncle

Men hallå! Detaljer!

2006-12-16 @ 00:17:26
URL: http://carbuncle.blogg.se
Postat av: Mam

U2 ? Något att skriva in på önskelistan kanske.
Välkommen hem på jullov.

Puss och kram från Mam

2006-12-17 @ 00:22:10
Postat av: Peter Andersson

Ah, så skönt med lov! Jag har inget jullov*snyftar* God jul på dig!

2006-12-19 @ 14:31:55
URL: http://zodiac.blogg.se
Postat av: raukan

ÖJ, skriv om HEMMA, jag längtar så!!

2006-12-20 @ 07:57:19
Postat av: Bea

Hoho, han är rolig har och bra musiksmak! U2 is the shit :)

2007-01-03 @ 06:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0