3 snedstreck 1

Idag vaknade jag vid 05.40 och låg sedan och försökte somna om till 08.00 ungefär. Det hade egentligen varit coolt att gå upp och typ gå ut och gå eller göra någon annan vardagssyssla vid den tiden. Vi sover ju trots allt bort ungefär en tredjedel av våra liv och varför det egentligen? När vi dör har vi ju all tid att vila i frid, varför måste vi då göra det så pass mycket under vår livstid? Man blir så trött av att sova så länge också. Och tänk vad mycket mer tid man skulle få till att göra de där sakerna som man säger sig aldrig hinna med! Att ta sig tid, istället för att sova bort den. Kanske har jag mitt nyårslöfte där. Men först ska jag nog sova lite middag ;-)

Kommentarer
Postat av: raukan

you dubbelmoraliske dog!

2006-01-03 @ 19:19:10
URL: http://raukan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0