Andra dagen på året

Sitter här och chattar med min lillasyster, trots att vi sitter i samma rum. Visst är vi knäppa? Har huvudvärk också, aldrig roligt. Fick 500 kronor i presentkort hos Ticnet i nyårspresent av Mam och Pap som jag nog ska använda till att gå och se Mamma Mia, det sägs ju att den ska vara superbra. Kunde dock inte boka med presentkort via Internet så måste ringa till dem, men de verkar inte vilja svara. En trevlig nyårsafton hade jag, trots att Ida och jag fick stå ute och frysa och förgäves vänta på taxi mitt i natten. Som tur var fick vi till slut skjuts hem. Annars hade det blivit en nyårsnattspromenad à la 2004-2005 och det hade väl funkat om vi hade haft bättre kläder på oss :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0