Lill-Boris

Igår var jag ute i Gunsta och var serveringspersonal under en föreställning och fick också ikläda mig rollen som drängen Lill-Boris, en pålitlig dräng som kunde både läsa och skriva och hade läst i en jordbrukstidning om nymodigheten traktor, vilket fick Fröken i huset att anse honom som lite tokig. Fick dra på mig ett antal nummer för stora byxor, skjorta och väst och massa gelé i håret och mörkt smink i ansiktet (bilder kommer snart på www.panikteatern.se). Väldans roligt var det och god mat och mycket folk så det var lyckat :-D

Ikväll är det filmgalan. Har som vanligt inte sett alla filmer, knappt någon faktiskt så jag har väl inte så mycket att säga till om. Men det vore coolt med tacktal av både Persbrandt och Ahlstedt och hederspriset till Lena Nyman. Hoppas också på en eller annan överraskning (Robert Gustafsson imiterandes en bitter Krister Henriksson?)

Avskyr folk som gnäller. Kan inte hjälpa det.

Kommentarer
Postat av: raukan

Är jag mustig?! Och vad fan vill man säga med det? :D

2006-02-01 @ 21:03:44
URL: http://raukan.blogg.se
Postat av: Mam

Så kul du verkade ha i Gunsta, alla borde få klä ut sig och spela en roll då och då, tänk vad det skulle liva upp på arbetsplatserna. Tänker mig att patienterna på vårt lilla lasarett skulle tillfriskna fortare om man fick ha lite roligt under den tid man är inlagd. På barnkliniken borde man ha en clown, det finns på en del större sjukhus i landet.
Kram från Mam

2006-02-03 @ 16:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0