Bästa TV i år?

Idag slog jag på tv:n för att kika lite på bandyfinalen från min stad Uppsala. Jag hade inga förväntnigar alls, utan trodde på lite "vanligt" inför-snack med studio och grejer. Men då fanns han där åter igen, mannen som förgyller svensk TV så oerhört: Peter Jihde. För det var med all säkerhet hans idé att stå på ett par skridskor tillsammans med Pelle Fosshaug och Fredrik Nilsmark och åka runt Studenternas med snygga överlämningar, åkande fram till klackarna och närheten till spelare och ledare som stod uppställda. Jag var helt paff. Så innovativt, så snyggt, så förbaskat bra! Denna inledning var det bästa jag sett på länge. Det är bara att hoppas att SVT ger Jihde rollen som programledare för Melodifestivalen nästa år. Han är kung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0