Första finalbarometern

Ja jag vet att jag inte har skrivit något om låtarna från förra delfinalen, men det kommer väl några såna kommentarer nån gång också. Här kommer istället veckans första schlagerbarometer:

1. Linda Bengtzing (Hon var här förra året också, nu i år är låten starkare och Linda säkrare)
2. Magnus Carlsson (Proffsig som f-n med en rejäl Glenmark-dänga som växer och växer)
3. BWO (Vem kan inte älska BWO? Inte deras bästa låt men högt upp ska de komma!)
4. Kikki Danielsson (Bara att få skriva det namnet är för mig en stor ära)
5. Björn Kjellman (Han är ju Björn Kjellman och låten är en hyllning till gamla schlagers)
6. Magnus Bäcklund (Har växt sedan min senaste sågning)
7. Andreas Johnsson (Söt bagatell som blir bättre och bättre)
8. Carola (Så bra är hennes låt inte, men visst kommer hon vinna om inget oförutsett inträffar)
9. Rednex (Ganska rolig men får aldrig det riktiga lyftet)
10. The Poodles (Nej, jag vill inte ha dålig pudelrock i MF. Wig Wam regerar!)


Kommentarer
Postat av: raukan

Klockrena kommentarer, bro! Men jag är inte förtjust i Andreas Johnsons låt. Den säger mig inget. Hellre Pontare!!

2006-03-14 @ 12:36:12
URL: http://raukan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0