Fundering längs Östra Ågatan

När jag cyklar hem längs den vackra Östra Ågatan efter ännu en kväll ägnad i Junis namn så tittar jag mig runt bland restaurangerna och förbluffas över två saker. Dels att uteserveringarna redan är i full gång kl. 21.30 på kvällen och dels att det är så mycket folk ute och äter så sent en vardagkväll! Kanske är jag trångsynt, men har folk verkligen börjat lägga om sina middagsrutiner så mycket? Har de inga barn att passa, plugg att plugga eller jobb att orka gå upp till imorgon? Eller så var det helt enkelt så att det inte var något bra på tv.

Kommentarer
Postat av: uls

du cyklar väl på cykelbanan, vovven? ;D

2006-05-14 @ 17:28:01
URL: http://browneyedgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0