Multikulturellt mätt

Idag hade vi lite fest med klassen och vi proppade oss fulla av mat från alla våra länder. Fantasilös som jag är när det gäller mat så tog jag endast med mig gotländsk senap och slånbärssaft, men det dög säkert gott det med ;-) Sen lekte vi lite lekar och dansade och lyssnade på musik och skrattade högt flera gånger.  Jag kommer sakna den här gruppen. Efter detta kommer vi ju åter igen spridas ut i alla delar av världen och kanske aldrig träffas som grupp igen. Men jag är glad över de stunder vi har haft tillsammans. Jag har lärt mig mycket om mig själv, om andra och om pedagogik.

Just nu är Carina Berg på tv. *Brunstljud* :-P

Kommentarer
Postat av: raukan

Men Per! :D Hur går det med tjeckiskan då? *brunstljud*

2006-05-25 @ 00:01:26
URL: http://raukan.blogg.se
Postat av: raukan

Ajaj.. vad för sjuk?

2006-05-25 @ 12:46:46
URL: http://raukan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0