Resande

Imorgon ska jag på kryssning till Finlands huvudstad Helsingfors. Det ska bli skoj att få kika på hur den staden ser ut. Hoppas att vädret är bra så att det inte blir det HeLLsinki som det var under friidrotts-VM. Självklart ska det också bli skoj att träffa massa andra teaterledare inom Junis och diskutera framtiden med!

Idag fick jag nya Struten och där stod det lite om kommande Ledarakademier och jag blev riktigt sugen på att gå Distriktsstyrelsekursen. Dels för att jag vill lära mig mer om styrelsearbete och dels för att kursresan går till Washington! Jag har ju någon gång tänkt besöka USA och det här bör ju vara ett bra första tillfälle då jag tror att kursen allt som allt kommer kosta 3000 spänn! Tror jag ska satsa på det.

I sommar tänker jag nog strunta i alla resor och bara vara på Gotland i 9 veckor. Möjligtvis att jag tar en tripp till Fårö men inte längre än så ;-)

I höst ska jag till Frankrike med B-kursen, vet dock inte när så det är lite svårt att planera hösten tycker jag. Men de har tydligen inte någon mer information att ge från institutionen. Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0