Tiden går fort när man har roligt.

Så var ytterligare en vecka slut. En vecka som slutade med en mysig kryssning tillsammans med 10 andra tokiga, glada och snygga nykterister som diskuterade teatermetod, berättade roliga historier och frossade i fika och mat. Det är synd att tiden alltid ska gå så förbannat fort när man har roligt. För det borde ju vara mer rättvist om tiden gick långsammare, ja t.o.m. om den stod still, i de roliga stunderna i livet och inte tvärtom. Men jag får väl vänja mig, för jag vill ju inte sluta ha roligt!

Nästa vecka ser också ut att gå fort, har massa roliga saker att se fram mot. Champions League-final, grillfest hos IOGT-folket i Gunsta och inte minst EUROVISION SONG CONTEST, som jag nog ska gå och se på storbild på Café Mumrik. Självklart kommer expertutlåtanden om alla tävlande låtar senare i veckan, men som jag skrivit tidigare: Finland vinner! Ytterligare tips: Carola går vidare från semin och blir fyra i finalen, Pekka Heino kommer regera och Cypern får 12 poäng av Grekland och vice versa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0