Back in the loop!

Jag har varit en dålig bloggare, jag vet, ska försöka ändra på det. Blir väl lätt så när man har massa tentaångest att tampas med. 1 tenta avklarad i alla fall, 2 kvar, det ska nog gå bra.

Måndagar är min nya favorit-tv-kväll! Förra veckan startade nya dramaserien "Mästerverket" på ettan (Ulf Brunnberg som patriark!), som följs av alltid lika solklara "Kobra" och därefter det TV-världens just nu mest geniala aktörer, Filip & Fredrik, med "Ett herrans liv". Och nu har de ju även en side-kick, förmodligen den mest bisarra någonsin, nämligen skåningen Sten "Taxi" Jonsson som är helt galet skön! Och återigen konstaterar jag att det vimlar av män i min TV-ruta. Borde jag reagera och i så fall hur? Jag kanske borde titta mer på TV 4:s "Förkväll"...

Det är irriterande att sitta och digga till en låt och tycka att den är rätt bra för att sedan höra att det är Paris Hilton resp. Martin Stenmarck som sjunger låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0