En påsk med ovanligt slut

Annandag påsk. Drar upp rullgardinen. Fucking jävla snö utanför mitt fönster! Och inte lite heller! Hoppas verkligen att den försvinner snart, vill inte ha snö på min födelsedag!

Igår såg mamma, pappa och jag på Djävulen bär Prada. Jag hade inga höga förväntningar alls, men den var riktigt bra! Meryl Streep är alltid fantastisk och filmen var så där lagom lättsmält.

Nu rullar veckorna på, snart är det sommar igen. En sommar som kommer präglas mycket av kongressen i Uppsala. Jag har aldrig varit på kongress (eller inte en HEL kongress, rättare sagt) och nu är jag plötsligt med och arrangerar den! Det kommer bli kul att vara med om den. Jag hoppas också att vi har vädret med oss, för det blir väl ändå inte snö?

Allsvensk premiär betyder vår för mig. Tyvärr blev premiären en besvikelse eftersom mitt kära Djurgården förlorade mot BP med 1-0. Men men, det är ju trots allt 25 matcher kvar, får hoppas på förbättring! Och i veckan kan jag se matcher både från Damallsvenskan och Superettan i Uppsala! Den chansen tar jag vara på ;-)

Kommentarer
Postat av: carbuncle

Jag ser fram emot kongressen! *jobba jobba*

2007-04-09 @ 16:01:58
URL: http://carbuncle.blogg.se
Postat av: Öne

Det är därför man är bajare :D

Men ta det lugnt, det kan ju inte bli värre än superettan, right? ;) Haha

Nemen skämtosido, taskig premiär hoppas inte ni gör bättre ifrån er resterande matcher :D

Ha det bra! =)

2007-04-14 @ 22:47:36
URL: http://eune.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0