Dagens, veckans, kanske årets största händelse!

Idag när jag gick gågatan framåt såg jag ett TV-team som höll på att filma. Jag tänkte att: Jaha det är väl TV4 Uppland som är igång och frågar folk på stan om något. Jag gick förbi och sneglade på TV-teamet. Oj, det ser ut som Filip & Fredrik som intervjuar en gammal gubbe. Wait a minute? Det ÄR Filip & Fredrik som intervjuar en gammal gubbe! Jag stannade till ett par sekunder och tittade på spektaklet och jag blev helt överväldigad över att se dessa storheter agera mitt på den gågata jag går på i princip varje dag. Defintivt en stor händelse!

Kommentarer
Postat av: Maria

erkänn att du bara ville gå fram och ta på någon av dom och sen skrika "jag har tagit på Filip och Fredrik" Ungefär som när jag såg Johan Elmander på krogen *rullar med ögonen*

2007-02-28 @ 22:14:48
Postat av: Öne

Hahaha Filip o Fredrik ÄGER :D Jag vill också se dem på min gågata :D

2007-03-03 @ 22:30:25
URL: http://eune.blogg.sen
Postat av: Johanna

:D! Hade jag varit du så hade jag gått och spelat kompis till den gamla gubben som intervjuades:P. Bara för att skapa lite förundrade miner^^,
Ps. Fredrik är F-abulous

2007-08-16 @ 14:15:04
URL: http://yoyoz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0