Ibland är jag rätt klantig.

Visst är det för härligt att vara lite klantig ibland? Håller precis på att laga middag och när jag tog fram fiskpinnepaketet ur frysfacket så råkar jag ju självklart få paketet upp&ner, vilket gjorde att de resterande fiskpinnarna ramlade ur och hamnade på golvet. Vilken tur att jag dammsög igår ;-)

Imorgon åker jag till Gbg för en äkta schlagerhelg med lillasyster och vi ska gå och se delfinal 2 av MF 2007 live i Scandinavium. Det ska bli gör-skoj, speciellt då jag har läst att startfältet är jämnt och bra! Synd bara att vi sitter på separata platser, men det går väl an :-D

Det är farligt med "lösviktsrea" på Luthagens Livs. 3.90 kr/hg är ju rena rånet!

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Jag är avis! Jag är avis! Jag är avis!

2007-02-12 @ 10:38:53
URL: http://zodiac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0