Kristian Luuk är genial!

Att Kristian Luuk är ett fullständigt geni visste jag redan innan. Men som han briljerade igår! Och med tanke på hur förhållandevis bleka bidragen var så övervägde jag att rösta på honom istället. Ett smart drag av SVT borde vara att återuppstarta Sen kväll med Luuk igen. Oj, vad jag saknar det programmet.

I övrigt kan jag väl säga att resultatet var rätt väntat. Det blir så här när det arma svenska folket släpps lös och får ringa och rösta. Nu hoppas jag på bättring nästa vecka, och det ser mer än lovande ut! The Ark, Jessica Andersson med en låt av Mårten Ericsson, Regina Lund och så Marie Lindberg, lågstadieläraren från Munkedal. Scandinavium, here I come!

Och vad ska man säga om Kikki? Hon har tydligen uppträtt berusad på en idrottsgala i Skåne. Ytterligare ett bevis på vad alkoholen ställer till med för människor. Jag blir bara arg och ledsen.

Kommentarer
Postat av: Mam

Sonen min,
det är för sorgligt om det stämmer som du skriver om Kicki, hoppas att det bara är ett rykte. Hon var ju så på gång med ett nytt skede i sitt liv.
Från det ena till det andra, har du sett programmet En annan del av Köping ? Ett helt underbart program som Ida och jag följt, det är ett avsnitt kvar, se det.
Imorgon firar vi mommo, Gunilla har kommit och Håkan och Rasmus kommer imorgon, det blir fira i Firarvärt på radion, bild i tidningen, indisk middag på Village Tandoori samt presenter, kaffe och tårta härhemma.
Vi kramar mommo från alla barnbarnen.

Puss och kram från Mam

2007-02-05 @ 18:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0