Måste avreagera mig

Jag har gett upp hoppet om att svenska folket är dugliga röstare i Melodifestivalen. Att rösta vidare två fullständigt intetsägande akter när Magnus Uggla och After Dark fanns att tillgå är en stor jävla skandal. Framför allt att "Hej, jag heter Andreas Johnson och jag har stor mun, tyck synd om mig" går vidare känns som ett hån mot allt som Melodifestivalen står för. Lämna nu tävlingen för gott, tack!

Nästa helg blir det Andra chansen och då hoppas jag verkligen att Magnus Uggla tar sig vidare genom det nålsöga som Andra Chansen verkar vara i år. Ett upplägg som jag inte alls förstår och som gör mig ännu mer förbannad över allt. Får fundera lite på vilken mer låt jag vill se i finalen. Just nu lutar det åt Jimmy Jansson eller Jessica Andersson.

Kul jäkla final vi får. Andreas Johnson, Tommy Nilsson och Anna Book på prispallen kanske? Jag är fan så bitter just nu.

Kommentarer
Postat av: Towe

Jag hoppades på caroline af ugglas och after dark och ingen gick vidare :( Fast jag är inte så upprörd, jag är ju inget direkt schlager-fan. Men vem vet, jag kanske skulle vart om inte alla dåliga låtar vann.

2007-02-25 @ 00:58:49
Postat av: Fia

Ja det vore mycket mycket bättre!!
Det känns som att svenskarna inte tar det på allvar längre utan bara röstar på dem som är snygga eller roliga men dem tänker ju inte hur dem klarar det i ESC... Irriterande det där... Hahah

2007-02-26 @ 11:18:20
URL: http://guldmedalj.blogg.se
Postat av: Anonym

men cara mio då ;-)

2007-02-27 @ 23:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0