Fler och fler läser min blogg :-P

Ojoj, snart är ni uppe i 20 läsare om dan ;-) Arma människor som inte har nåt vettigare för er än att läsa min blogg :-P

Nu är det snart lördag. Börjar inte få nån riktig MF-stämning ännu, men den infinner sig nog några minuter innan 21 på fredag då årets första 8 låtar spelas. Ska värma upp rejält nu dagarna innan. Så grannar, beware of tonartshöjningar ;-)

Åh, kikar precis på The Simpsons. Det är för härligt, hör bara (hoppas alla är insatta i The Simpsons):
Principal Skinner: I am a virgin.
(Long silence)
Homer: Hey, does this mean that Mrs Krabappel is a virgin too?
Mrs Krabappel: *Her usual laughter*

Kommentarer
Postat av: misan

Tur att jag inte är hemma i helgen då. Men du har väl en del att ta igen så mycket som min hund har skällt.... =)

2007-01-31 @ 21:20:29
Postat av: Marie

Haha jo de förstår jag med ^^

2007-01-31 @ 23:45:13
URL: http://gulligull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0