Och så kom den då..

...den där kylan som alltid får mig att fundera över varför jag inte har flytt till varmare breddgrader. Men det är samtidigt något härligt att känna kylan bita i kinden på vägen hem och sedan kliva in i värmen.

I måndags var det en av årets stora begivelser, nämligen Guldbaggegalan och Sissela Kyle var helt galet bra som programledare! Som vanligt hade jag inte sett filmen som vann för Bästa film, får vänta tills den kommer på DVD. Däremot vann Vikarien pris för Bästa dokumentär vilket jag blev väldigt glad över, speciellt när de i sitt tacktal menade att de ville vara ett nyanserat inlägg i skoldebatten. NYANSERAT, smaka på det ordet, Jan Björklund ;-)

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

VIkarien, jag har inte sett den men gisses vad ungarna fick lära sig ett nytt perspektiv.

2007-01-25 @ 11:25:12
URL: http://zodiac.blogg.se
Postat av: Mam

Hej sonen,
håller med dig om att Sissela Kyle var suverän, hon var så lugn och säker vilket nog kan vara svårt inför denna samling.

Kramis från mamma

2007-01-30 @ 14:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0