Uppfuckat element

Jag har ett märkligt element. Först fungerar det inte alls. Efter lite eget mixtrande, eftersom fixarna aldrig vill komma ,så fick jag till min glädje igång elementet. Men nu går det inte alls att reglera så det är mer än lovligt varmt här inne! Får hoppas att de kommer nu i veckan och tittar på det, annars blir jag förkyld eller nåt :-P

Idag började jag kursen Engelska HS2 och det känns härligt att som första uppgift få bita i Julius Caesar, en pjäs av Shakespeare. Det var dessutom inte en kotte jag kände på inskrivningen så det blir kul att få träffa lite nytt folk. Det verkar ju tydligen vara så att de flesta väljer att "läsa av" sina ämnen på direkten, dvs. engelska eller annat ämne tre terminer i rad. Jag förstår inte alls det roliga i det, jag vill i alla fall ha lite variation! Många brukar säga att man kanske skulle glömma det man lärt sig i kursen innan, men vad då, de kunskaperna bör väl sitta någorlunda, de ska ju göra det resten av yrkeslivet så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0