Men tiden går...

Nu är snart maj slut. Hemskt vad tiden går fort. Och i juni har jag 2 år kvar av mina lärarstudier. Jag har redan börjat planera lite smått på var jag vill bo, eller i alla fall hur mitt boende ska se ut. Här är en skiss av mitt önskeboende:

¤ Lägenhet
¤ Centralt alt. inom 30 minuters avstånd till centrum med kommunala färdmedel
¤ BADKAR!
¤ Uppsala/Stockholm
¤ En riktig balkong (som inte vetter mot en cykelparkering)
¤ Minst 40 kvadrat, alltså dubbelt så stort som jag bor nu
¤ Lika bra ljudisolering som på Arken
¤ Lika trevliga grannar som på Arken
¤ DISKMASKIN!

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Jag rekomenderar att bosätta dig i typ Storvreta, därifrån kan du ta Upptåget, ca:15 min till city. Billigare att bo därute än i stan :) Då får du nog råd med mer än 40Kvm! =)

2007-05-20 @ 10:32:44
URL: http://zodiac.blogg.se
Postat av: carbuncle

Men om du ska bli gymnasielärare kanske du får flytta dit jobben finns? kram kram! (när skickar du teaterpappret egentligen? Jag måste ju träna!)

2007-05-21 @ 14:34:25
URL: http://carbuncle.blogg.se
Postat av: Jessica

Jasså? jag trodde vi hade detta uppgjort Per, du skulle jobba på Säve och jag skulle komma och förföra dig. Haha :)
Badkar måste man ha och diskmaskin :P

2007-05-29 @ 20:30:02
Postat av: Per

Ajdå, men det skulle väl ske nån gång efter 30? Eller ja just det, män var väl snyggast kring 25 eller hur var det? ;)

2007-05-29 @ 22:35:12
URL: http://perwahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0