Om att helt plötsligt ha en färdig uppsats framför sig..

Imorgon ska jag lämna in en uppsats i Engelsk språkvetenskap. Och den är redan klar! Drygt 1200 tecken ligger snyggt hopklämda på min säng och bara väntar på att få bli inlämnade. Klockan är ju bara 16.30! Nu kan jag ju ägna kvällen åt massa roliga saker som att.. *Märker plötsligt massa dammtussar på golvet*...städa! Eller ja, det blir nog en sväng förbi videobutiken också. Och lite packande. För imorgon åker jag för tredje gången i år över till Sveriges framsida och ska äntligen få se min syster in action på Wendelsbergs Teater- och Skolscen! Det ska bli mäkta kul! Jag hinner även fram till Ulrikas föreställning med ett hopkok av Hasse&Tages klassiska grejer. Mumma!

Kommentarer
Postat av: Marie

JAG VILL OCKSÅ SE ULRIKAS OCH IDAS! :)

2007-05-17 @ 16:59:56
URL: http://lyckliigt.blogg.se
Postat av: carbuncle

Jag vill också se!

2007-05-18 @ 12:24:14
URL: http://carbuncle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0