Mycket riktigt..

I dagens GT kan man lasa om att en sa stor forandring som att andra laget Visby IF Gutes namn till FC Gute ar sa pass stor att man maste ta upp fragan pa ett arsmote innan forandringen kan ske.
Borde inte styrelsen ha tankt pa detta innan man skred till verket?
Hur som helst kommer nu ett extra arsmote att hallas, men vad tjanar det till att ga dit och gora sin rost hord for att fa "andra tillbaka" till Visby IF Gute? Denna "tillbakaandring" skulle ju bara skada klubben annu mer, framfor allt ekonomiskt, eftersom man redan gatt ut med sponsoravtal, ny logga etc.
Som Visby IF Gute-supporter kanner jag mig oerhort krankt och ledsen over styrelsens klumpighet. Tyvarr verkar inget kunna goras at saken..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej på sig! Tråkigt att läsa då :-( ...tackass Per! Inte visste jag att du var i England. Vad hardu för dig där egentligen. Får ta och lusläsa din blogg ;-) Hoppas du har det bra där du är. *kramar*

2007-11-21 @ 18:19:38
URL: http://filosofia.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej på sig! Tråkigt att läsa då :-( ...tackass Per! Oj, inte visste jag att du var i England. Vad har du för dig där egentligen? Får ta och lusläsa din blogg ;-) Hoppas du har det bra där du är. *kramar*

2007-11-21 @ 18:20:34
Postat av: Sandie

hahah din bakåtsträvare =)

2007-11-21 @ 18:39:38
URL: http://chipset.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0