Snart ar jag hemma..

Det kanns som att majoriteten av var grupp lider av stor hemlangtan, aven jag inkluderad. Vi raknar langsamt ner dagarna tills vi ska aka hem. Det varsta ar att vi ar helt lediga dagen innan vi ska aka, men anda sa aker vi dan efter.. Fatta vad man kommer ha trakigt den dagen! Man far val gora det basta utav det :-)
Annars da? Vi har lektioner varvat med egen undervisning och skolbesok. Vi besokte en jattebra skola i torsdags, sa det ska bli kul att se om privatskolan vi ska till pa onsdag kan bracka det. Pa lordag aker vi till Cambridge for lite turistande, men annars ser veckorna likadana ut.
Ska bli skont att fa komma hem och duscha hur lange man vill, ga upp nar man vill, ata sin egna mat..
12 dagar kvar :-)

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad bjuder de er på för mat egentligen? Glöm inte prova engelska specialiteter!

2007-11-13 @ 12:48:16
URL: http://carbuncle.blogg.se
Postat av: Per

De bjuder pa frukost, resten star vi sjalva for :P Fast vi far inte lana kok, sa det blir ett himla pusslande :P Engelska specialiteter? England ar val knappast kant som nat gourmetland :P Men Fish and Chips har jag proppat i mig 2 ggr ;)

2007-11-13 @ 18:44:25
URL: http://perwahl.blogg.se
Postat av: raukan

Jao, jag har sett på tv i ditt rum nu.. Hihi.. Du får gärna vara borta längre, jag har vant mig med att ha alla kanalerna!!

2007-11-13 @ 23:25:22
URL: http://raukan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0