Mitt minne är formidabelt.

Ibland blir jag förvånad över vilken kapacitet jag har i mitt minne. Har efter lite googlande hittat att det ju faktiskt var Roger Pontare som jag såg i en föreställning på dagis:

Från Gotlandsmusikens hemsida:

Grönsakernas hemliga liv är en barnmusikal och bok som vi arrangerat för oss och en sångare/ aktör samt en trädgårdsmästare.

Sångare var första turnèn Roger Pontare och gången därefter Johan Samuelsson.

Och visst kommer jag ihåg att det var en musikal om och med grönsaker, han som spelade dill var klart coolast.


Kommentarer
Postat av: Mam

Hej sonen,
visst är det härligt med minnen !
Från det ena till det andra, det var kul på kören så vi kommer att gå dit igen. Medelåldern var hög och det var gemytlig stämning. Den som blev mest förvånad över att se oss där var din första fröken Lisbeth Axelsson, hon hälsade till dig.

Kram från mamma

2007-10-19 @ 11:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0