Abandonné.

Jahapp, här hade man förväntat sig ett 4 timmar långt seminarium, men när jag hade suttit 10 minuter i klassrummet vi brukar vara i började jag undra var de andra tre studenterna samt läraren tagit vägen. Så jag gick till lärarens kontor, som var tomt. Då gick jag raskt till en dator för att kolla om läraren skickat något mejl om ändrat klassrum, men icke. På institutionens hemsida stod inget om schemaändring. Då ansåg jag att jag gjort de efterforskningar jag borde kunna göra, för jag tänkte inte gå runt och fråga varenda lärare var min lilla grupp var någonstans. Så nu har jag mejlat läraren så får vi se var informationen brast någonstans. Det är i alla fall tur att seminariet inte var obligatoriskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0