Fotbollsdrömmar..

Jag drömde en alldeles förfärlig mardröm för någon natt sen. Jag drömde att en av Sveriges matcher i EM blev helt sönderstyckad i TV-utsändningen. Istället för matchbilder fick jag se turistattraktioner som kommentatorerna glatt kommenterade medan de ivrigt påpekade att matchen pågick för fullt. När det sedan blev någon form av matchbild var det stillbilder på spelarnas frysta, konstiga ansiktsuttryck. Hoppas verkligen att denna mardröm inte blir sann.

Djurgården har börjat strålande i Allsvenskan (Rajalakso!), Aston Villa öser in mål i de sista matcherna och FC Gute tog 3 poäng i premiären idag. Kan det bli bättre? Jo, 13 rätt på Stryktipset förstås :-)

Och snart är det EM. Jag tror Spanien vinner, det är deras tur nu (som alla tyckare säger varje mästerskap).

Kommentarer
Postat av: Moa

Men är inte Spanien lite som Italien? (= sämre än sitt eget rykte).

2008-04-23 @ 23:33:06
URL: http://carbuncle.blogg.se
Postat av: Per

Ja, alltså, de har ju massor av bra spelare, men de lyckas aldrig i stora mästerskap, till skillnad från Italien :)

2008-04-24 @ 00:01:28
URL: http://perwahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0