Yes, I'm alive!

Hehe, ni trodde väl inte att jag hade huggit av mig fingrarna under sommaren? Lite måste man ju få vila från bloggandet tycker jag. Men nu är jag här igen, redo för en rolig höst.

Under sommaren har jag gått en fantastiskt bra sommarkurs på Högskolan på Gotland där jag lärt mig mycket. Det ska bli kul att få komma hem och utsätta teaterbarn och skolelever för alla mina idéer ;-)

För övrigt anser jag att sommarens hit Ella, elle l'a med Kate Ryan har en suverän språklig innebörd. Fundera själva, ni som är frankofoner nog! Låten är dessutom tidigare insjungen av ESC-vinnaren France Gall.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej plugghäst ;)

2008-08-21 @ 21:39:16
URL: http://loserangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0