Björn Gustafsson ÄR nykterist!

Ok, nu har jag flera källor som visar att Björn Gustafsson, komikern som slagit igenom ordentligt i år, verkligen är nykterist! Så här säger han i en intervju i Aftonbladet från 28/1 i år:

"Jag har aldrig rökt, aldrig snusat, aldrig varit berusad. Man får mycket frågor om det, vilket egentligen är konstigt - att folk vill veta varför jag inte vill droga mig"

Så rolig, och så klok! Tjejer och killar, lyssna på Björn, min nya idol! Han heter ju dessutom likadant som en annan av mina idoler, fast han stavar sitt efternamn med ett s! Dock vet jag inte om Björn Gustafson också är nykterist..



Björn och Björn. Gustafsson och Gustafson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0