Det händer så mycket!

Det känns som att hela världen är inne i ett stort schwung av händelserika händelser! Jag gör en snabb lista:

¤ Primärvalet i USA, som ju är hur spännande som helst, i alla fall hos Demokraterna!
¤ En ny stat i Europa bildades i söndags (och grattis Albanien för 12 gratispoäng i ESC om Kosovo är med nästa år!)
¤ Den evige Fidel Castro har meddelat sin avgång.
¤ Sanna Kallur satte världsrekord!
¤ IOGT-NTO utesluter Åke Green.
¤ Carola dissas av svenska folket.

Ja, ni ser! Och visst sker det saker även inom min absoluta närhet:
¤ Scenen i Gunsta kommer byggas om!
¤ Jag har pumpat cykeldäcken inför våren!
¤ Jag planerar att vinna pengar på Oddset ikväll.

Det händer saker minst sagt :-D


Kommentarer
Postat av: u

Det är väl trevligt med lite händelser i det gråa Sverige :p

Jag märkte det för att jag efter deras bidrag hade Eric Gadd- låten på hjärnan :P men visst är det likt?!

2008-02-20 @ 10:25:57
URL: http://browneyedgirl.blogg.se
Postat av: eva

ÅH PER!!!!
Jag blir så avundsjuk på
att du fixat cykeln kan ni cykla redan? här dröjer det minst 1,5 månader innan det går för alla vägar e isiga o snöiga hmmm
jag vill oxå cykla=(

Lev o njut kramkram //Eva

2008-02-21 @ 16:13:00
URL: http://evadahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0